Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky)
Адріан (Адріян) Сливоцький (народився 28 червня 1951 року в США — економіст. Автор світових бестселерів з питань стратегічного управління.
Народився в Нью-Йорку, в сім’ї вихідців з Івано-Франківщини. Навчався в Гарвардській Юридичній школі та Гарвардській школі бізнесу.
Адріан Сливоцький вважається одним із найвпливовіших спеціалістів сучасного менеджменту. Директор компанії Oliver Wyman, колишній віце-президент, член ради директорів Mercer Management Consulting, Inc. — компанії, яка спеціалізується на створенні ділових моделей, що сприяють постійному зростанню капіталу та входить до 10-ти найпрестижніших у світі консалтингових компаній.
Адріан Сливоцький — автор світових бестселерів з питань стратегічного управління “Чи є ваш бізнес цифровим?” (How Digital Is Your Business?), “Зразки отримання прибутків” (Profit Patterns), “Зона прибутку” (The Profit Zone) (увійшла у десятку найкращих бізнес-книг 1998 року за рейтингом BusinessWeek), та “Міграція цінності” (Value Migration) (перекладена українською у 2001).
Економіст — автор численних фундаментальних праць у галузі стратегічного планування бізнесу. Він також публікувався у журналі Harvard Business Review і газеті Wall Street Journal, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у Давосі, на самітті керівників Microsoft, на CEO форумі журналу Forbes і конференції CEO журналу Fortune.
Адріан Сливоцький, за словами видання Industry Week, має все необхідне, щоб «стати тим, ким Пітер Друкер був більшу частину ХХ-го століття — гуру менеджменту, з яким порівнюють всіх інших». Вже сьогодні його ім`я пишуть у ряді з такими іменами, як Джек Уелч, Стів Джобс, Ерік Шмідт, Генрі Мінцберг та Том Пітерс.
Багато працюючи у сфері бізнесу, Адріан Сливоцький задається питанням “З якими найбільшими ризиками може зіткнутися організація, які можуть вбити бізнес або його частину?” Відповідь на це запитання зазвичай вказує на можливості для “прориву” — можливості для небаченого зростання, які приховуються у загрозах для бізнесу.
Адріан Сливоцький завжди вважав, що бізнес повинен перейматися не лише захистом власних ключових цінностей, але й пошуком нових підходів та можливостей для зростання. Як приклад, він наводить компанії Toyota і Apple, чий успіх з моделями Prius та iPod, показав, як діє підхід Сливоцього на практиці.
Клієнти Адріана Сливоцького довіряли йому найсокровенніші проблеми. Саме до нього вони зверталися, коли перед ними поставали потенційні труднощі чи виклики, які неможливо було вирішити, використовуючи попередню парадигму і які могли створити набагато більше серйозних проблем, якщо їх залишити невирішеними.
Сливоцький завжди стверджував, що його довірливі стосунки з клієнтами “працювали в обидвох напрямках” — адже не тільки власники бізнесів отримували користь від взаємодії із Адріаном, але й він розширював свої горизонти, маючи змогу вирішувати найскладніші виклики бізнесу. Окрім того, працюючи з керівниками та позитивно вирішуючи їхні проблеми, він отримував неабияке задоволення.
“Люди, які використовують та впроваджують мої дослідження, говорять про важливість захисту своїх організацій від морального колапсу та втрати продуктивності, яка трапляється, коли компанія втрачає свої цінності, — говорить Сливоцький. — Таким компаніям вдається розробити дуже чіткі та дієві рішення, які створюють суттєву перевагу для компанії. Ця перевага — найбільш захоплююча частина дослідження”.
Той факт, що клієнти адаптують та кастомізують дослідження, пристосовуючи його до своїх унікальних умов, також захоплює Сливоцького. “Це змушує людей мислити інакше, — додає він, — і дуже часто таке мислення слугує стимулом до появи нового набору ідей”.
У 2007 р. Адріан Сливоцький був названий одним із п’ятдесяти найкращих світових бізнес-мислителів, а також одним із 25-ти найкращих бізнес-консультантів.
Цитати
Щоб досягнути успіху в бізнесі, ви повинні мати особливий інтерес до прибутку, який не притаманний більшості людей.
Ваші конкуренти можуть стати найкращими рушіями вашого прибутку.
Головне — знати, коли конкурувати, а коли — співпрацювати.
У кращому разі 2-3% сьогоднішніх “гравців” ринку намагаються проаналізувати наступну “хвилю” у своїй галузі. Вони поплатяться за це!
Гра бізнесу була схожою на футбол: залежала від розміру. Потім вона стала схожою на баскетбол: залежала від швидкості та вправності. Сучасний бізнес більше схожий на шахи. Пріоритети клієнтів постійно змінюються, і ці зміни є ключами до наступного циклу зростання…
Книги
- “Зона прибутку” (The Profit Zone)
- “Міграція цінності” (Value Migration)
- “Як зростати всупереч ринковим тенденціям” (How to Grow When Markets Don’t)
- “Прорив: 7 стратегій перетворення великих загроз у можливості для великого зростання” (The Upside)
Сайт
Вересень 6, 2010
#
[...] ЛІДЕРИ ДУМОК Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky), економіст, автор світових бестселерів з [...]
Сайт
Січень 18, 2013
#
[...] Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky), відомий економіст, автор книги “Мистецтво творення попиту: Як передбачати прагнення покупців” (Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It), розповідає про “магнетичність” продуктів – характеристики, що відрізняють надзвичайний товар від пересічного, про творців попиту та як досягнути успіху в конкурентному середовищі. [...]